Web View وب نما

همه چیز اینجا هست

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ Web View وب نما خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

آیا تا به حال برای شما پیش امده که آهنگی را گوش کنید که نامش را نمیدانید و اطلاعاتی از آن ندارید ؟ بعد هم علاقه مند باشید تا اطلاعاتی مانند نام ترانه نام خواننده و ترانه سرا را بدست آورید ؟ حال دریچه با این نرم افزار می خواهد ارزو و خواسته ی شما را برآورده کند.


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:موزیک دلخواه خود را پیدا کنید + دانلود ,

] [ 19:38 ] [ alireza ]

[ ]

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ طراحی دنیای پیچیده‌ای دارد! گاهی اوقات احتیاج به مهارت بسیار زیادی دارد و گاهی نیز فقط یک ایده می‌تواند طرحی نو را ایجاد کند! این روزها لحظه به لحظه شرکت‌های جدیدی به ثبت می‌رسند، سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی جدید تاسیس می‌شوند، افراد مختلف در حرفه‌های متفاوت مشغول به‌کار می‌شوند و در بسیاری از این موارد نیز، این کسب‌وکارها نیازمند نشان، علامت تجاری و هرگونه نماد دیگری برای معرفی خود به بازار و مشتریان هستند.


ادامه مطلب

[ یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:به راحتي يك لوگو حرفه اي طراحي كنيد + دانلود ,

] [ 18:41 ] [ alireza ]

[ ]

 

 

 

[ پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:دانلود آهنگ محمد (ص) از حامد زمانی,

] [ 17:23 ] [ alireza ]

[ ]

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم دانلودها پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.

 


ادامه مطلب

[ سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:دانلود opera 12,0,

] [ 16:16 ] [ alireza ]

[ ]

[ پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:دانلود آهنگ گزینه های روی میز از حامد زمانی,

] [ 18:42 ] [ alireza ]

[ ]

بازی پازل و سر گرم کننده Zuma یکی از بازی های جالب شرکتPopCap Games است و این شرکت تا به حال نسخه های متفاوتی از این بازی را در فضاهای گرافیکی متنوع و با موضوعات مختلف طراحی و عرضه کرده است.

در این بازی شما باید توپ های هم رنگ را در کنار هم قرار دهید تا آنها را از بین ببرید و مراحل را پشت سر بگذارید. این مجموعه شامل 6 قسمت مختلف بازی بوده و تحت عناوین Zuma Deluxe, Zuma Luxor Amun Rising , Zuma Magic Tea , Zuma's Revenge , Zuma Star Wars , Zuma Atlantis می باشد .


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:دانلود مجموعه 6 قسمت مختلف بازی جذاب Zuma,

] [ 18:14 ] [ alireza ]

[ ]

،Mozilla Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:داتلود فایرفاکس 24,

] [ 15:2 ] [ alireza ]

[ ]

[ چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:دانلود آهنگ مردان پرسپولیس,

] [ 14:24 ] [ alireza ]

[ ]

[ چهار شنبه 25 دی 1392برچسب:دانلود آهنگ برقصا از محسن چاوشی,

] [ 14:18 ] [ alireza ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه